Uudet kengät. Voi jeesuksen perse mulla on materialistinen olo ku kattoo tota mun huonetta...kesän aikana ilmestyny kauheena kaikkea kummaa tavaraa mitä ei ees muista ostaneensa O.o
Vaik
554295.jpgka tarkemmin ajateltuna mä _ehkä_ olen itse ostanu nuo 8 paria korkokenkiä ihan itse.
Yksityisetsivä R. Ingo tutkinee asiaa...
Mutt
a on nuo uudet kaunokaiset vaan niin ihanat. Ihan täydelliset mulle. Varmaa meen kohta onnesta niin sekasin että laitan niistä kuvankin O.o

Mulle on tapahtunu joku blogi-kuolema. En saa minkäänlaista tekstiä aikaseksi, ainakaan mitään missä ois järkeä. Tai sitten mulla ei yksinkertaisesti ole minkäänlaista elämää josta kirjoittaa. Mutta olen mä sentään vähentäny koneella istumista! [*ylpeä rinnanröyhistyspöyhistys*...       Sitäpaitsi olin tänään reipas ja kävin siellä hammaslääkärissä. Ei edelleenkään ollut reikiä ja viisaudenhampaatkin mahtuu näillänäkymin kasvamaan loppuun asti. On se kyllä hyvä ettei tällasella hammaslääkärikammoisella ole koskaan vikaa hampaissa, sitähän saattas saaha vaikka aihetta siihen pelkoon. Hammaslääkärikin nauroi kun sanoin mennessä että mua pelottaa. Ihmetteli että kun on lävistyksiä naamassa eikä koskaan olla hammaslääkärissä mitään oikeastaa tehty. Silti...kai mää vaan oon niin herkkähermonen.

Tämän hetkinen "tahtootahtoo"-lista...                                                                                                                                        •Sinkkuelämää- dvd                                                                                                                                 •Mustikkapiirakkaa
Nukkumaan
Nähdä Opistolaisia
Sen uuden tukan