Helou helou helou!
Tänään olen ollut reipas. Olin katsomassa Esko Ahoa joka oli tylsä ja äärettömän kummallinen ihminen. Päähäni jäi ainoastaan yksi asia minkä hän meille kertoi, siitä lisää alempana.

Ammattienglannin tunneilla ohjasimme ne kauan suunnitellut leikit. Omani meni ihan hyvin..ei juuri valittamista. Hiukan leveilläkseni voisin sanoa että kielet eivät ikinä ole olleet minulle erityisen vaikeita. Paitsi tämä suomen kieli joskus takkuaa ainakin kirjoitusvirheistä päätellen ;)
Koulusta tultuani nappasin Emilian mukaan ja lähdimme "pienelle" juoksupyrähdykselle. Se meni siihen tunnin mittaiseen hölkkäkävelyyn..ja ai että tuli hyvä olo! Just tulin suihkusta ja nyt on oikiasti semmonen fiilis että tuli tehtyä jotaki ja että sitä rasvaa saatto jopa palaa =o)

502875.jpg

Sen tietää että huomenna olo on kuin rollaattorioravalla, sillä jalat tahtovat kipeytyä...johtuiskohan venyttelyn puutteesta. Noh kuitenkin, nyt on hyvä olo eikä huomisesta turhan suurta huolta.
PAITSI että huomenna pitäs olla lähetettynä yksi tehtävä englanninopelle mutta neeh...näitä ehtii kyllä tehä.
Huomisesta tulikin mieleen että se on huomenna se meidän "ensi-ilta". nähdään se lyhytelokuva joka tehtiin päihdekasvatusta varten. Mun suurensuurena roolina on läähkiä ja määmiä ja kuolata Nikon kanssa kotibileissä, ei yhtään vaikeaa :D

Niin siitä Esko Ahosta vielä. Sen mielestä on ikävää että peruskoulu on tällä hetkellä mitä on. Ahon mukaan on olemassa lapsia, jotka aiheuttavat luokassa häiriötä eivätkä ole parhaita oppijoita, mutta työelämässä he sietävät suurempaa painetta ja häiriötä työympäristössä. Kun taas lapset, jotka ovat erittäin rauhallisia, saattavatkin kestää paljon vähemmän paineita ja häiriötä. Kaikki keskittymiseen liittyvät asiat ovat jossain geeneissä piilossa eikä niitä siis voi muuttaa. Koulujärjestelmää voi. Miettikääpäs sitä... o_O

"
Hei tie vie mut kaupunkeihin, kyliin, bensanhajuun, valoviidakkoon
Vie toiveista pois, sylistä syliin, kunnes en enää tiedä missä oon
Ja millä sotket päätä
Mä oon paperisen ohut ja mun sydän syvä jäätä kasvattaa
Hei tie vie mut reunalle ja yli, kauas täältä sinne missä oon